2012. május 19. szombat | Ivó, Milán | Időjárás ma max. -2

pokoli.hu | Tvrtko | pokoli jó, pokoli izgalmas, pokoli érdekes

Ki vagyok? Mi ez a szájt? Vujity Tvrtko riporter bemutatja a világot,
amilyennek azt ő látja.
Kérdezzen, írja meg véleményét!

Pesti vagonoktól a Fehér Házig

2009. november 3. 14:37
Kábítószerezett, lakásokat tört fel, vasúti vagokokban élt. Ma bejárása van a Fehér Házba, amerikai elnökökkel vacsorázik... A Heti Vendég rovat nem is indulhat mással, mint Tvrtko egyik nagy példaképével, Szenczy Sándorral. A riporter szerint nem az a legfontosabb, hogy honnan jött, hanem az, merre tart az ember. "Látom az emberek szemét, amikor vele beszélnek, látom, hogy ezrek mozdulnak meg egyetlen szavára. Látom, hogy hány ember életét mentette már meg. Sándor nem csak példakép, hanem példa is arra, hogy a pokol mélyéről is van visszatérés, van kiút!"- vallotta róla Vujity Tvrtko. A jelenleg Ázsiában dolgozó baptista tiszteletessel a pokoli.hu felelős szerkesztője, Kovács László készített interjút. Megrázót. Elgondolkodtatót. Hihetetlenül őszintét...

– Ha jól tudom, jelenleg Vietnámban tevékenykedik. Mivel foglalkozik ott? Mennyi ideig tartózkodik kinn? Egyedül képviseli odakint a Baptista Szeretetszolgálatot?


– Három hónapot töltünk most Vietnámban egy fejlesztési program keretén belül. A FLAME-program segítségével mozgássérült gyermekek fejlesztését végezzük, illetve jelenleg a módszert tanítjuk 150 vietnámi munkatársnak, akik aztán az elmúlt hónapokban felépült hét FLAME-központban segítenek majd a mozgássérült gyermekeknek. Feleségem, Katalin konduktor. Az operatív munka az ő vezetésével folyik. Velünk van három további munkatársunk is - kaptuk a választ Szenczy Sándortól.

– Miként lett lelkész? Egy interjúban olvastam, hogy sokáig drogozott, betörésekből is élt? Hogyan tudott teljesen megváltozni?
– Visszanézve sokszor nekem is furcsa, hogy milyen utat jártam be. A szó klasszikus értelmében küzdelem, harc, nyomorúság, szenvedés volt az osztályrészem úgy, hogy közben sokszor nem is így éltem meg. 14 éves koromban a szüleim elváltak és nem nagyon fértem, nem is nagyon akartam beleférni az elképzeléseikbe. Rájuk vágtam az ajtót és otthagytam őket. Automatikusan jöttek a bulihegyek, alkohol, kábítószer, sok gondot okoztunk a városnak, a rendőrségnek. Egyedül annak köszönhető, hogy nem rúgtak ki az iskolából, hogy akkoriban sakkoztam, Magyarország tíz legjobb sakkozója között voltam. Ezt az időszakot teljesen Isten nélküli, össze-vissza életforma jellemezte. Előfordult, hogy lakásokat törtünk föl és ott aludtunk, ha már untuk a Nyugati pályaudvaron álló vagonokat. Aztán jött az underground, Vágtázó halottkémes, Balkános, fekete lódenkabátos korszak. Érdekes módon nálam a katonaság vetett véget ezeknek az éveknek. Nem tudtam vagy nem is akartam megúszni, mindenesetre elvittek. Ekkor már kevesebb anyagot használtam, ellentétben az öcsémmel, aki ekkor már a heroinig jutott. Ennek ellenére az egyik harci riadó alkalmával nem vettem fel a sisakomat, a parancsnok észrevette és elég nehezen viselte a látványt. Olyannyira, hogy a központból kihelyeztek egy lokátor-állomásra és ott is felejtettek 49 napra - emlékezett vissza, majd hozzátette:

Szenczy Sándor és csapata Pakisztánban is segített
Szenczy Sándor és csapata Pakisztánban is segített

- És milyen érdekes Isten kegyelme, hogy pont ezen a helyen, a telefonvonalon keresztül talált meg. Tárcsázgattunk és egyszer csak egy fiú, akivel beszélgettem, Istenről kezdett beszélni. Eleinte idegesített, mert Istent mindig egy távoli, megfoghatatlan fogalomnak gondoltam, de ő úgy beszélt róla, mintha ott lenne mellette. Elkezdtem érdeklődni a téma iránt, és ahogy leszereltem, vettem egy Bibliát. Hirtelen szembe találkoztam a kérdéssel: igaz vagy nem? Arra gondoltam, hogy hagyjuk már a süket dumát arról, hogy a műveltséghez hozzátartozik a Biblia ismerete. Ez nem úgy működik, hogy nem is olyan rossz a Hegyi beszéd vagy egész jó a Szeretet himnusza. Ha igaz, akkor úgy és csakis úgy kell élnünk, ahogy az Írás tanítja. És akkor rám szakadt, hogy igaz. Nem volt tanítóm, nem volt mesterem, csak az alakuló hitem. Emlékszem az első imámra. Letérdeltem és azt mondtam: Istenem, nem tudom, vagy-e vagy sem, de ha létezel, adj egy jelet. Akkor még nem történt semmi, de ahogy az ima után fölegyenesedtem, már nem ugyanaz az ember voltam.

– Mi tanácsolna azoknak, akik jelenleg a kábítószer rabjai, akiknek nincsenek életcéljaik, kilátástalannak tartják az életüket?
– Nincs az a mélység, ahonnan ne lenne kiút. Senki sem véletlenül csöppent ebbe a világba. Minden ember Isten különleges, egyedi teremtménye, akit egy konkrét céllal hozott be a világba. Megpróbáljuk magunk irányítani a dolgainkat. Megpróbáljuk kitalálni, hogy mi is lenne a legszebb, a legjobb; mi tenne boldoggá, szebbé, sikeresebbé. Aztán időnként összekuszálódnak a dolgok. Van úgy, hogy látszik, van úgy, hogy kívül még minden csillog… Időnként a Teremtő megállásra késztet. Talán épp a nehézségek, vagy csak a belül egyre mélyebben tátongó űr miatt. Annyi mindent kipróbált már, adjon egy esélyt Istennek is! Szólítsa meg, kezdje el keresni Őt. Tudom, elsőre őrültségnek hangzik, de Ő a válasz az Ön kérdésére is.

Az ország, ahová kevesen juthatnak be. Sándor Észak-Koreában.
Az ország, ahová kevesen juthatnak be. Sándor Észak-Koreában.

– A kívülálló számára úgy tűnik, a lelkészek nyugodt mindennapokat élnek. Ön azonban, mintha keresné a veszélyt, hiszen járt például a csecsen háborúban, Észak-Koreában, a gyilkos mezőkön. Hány háborúban járt? Milyen munkákat végzett ott? Miért vállalta ezeket az utakat?
– Az elmúlt tizennégy év során hét háborúban jártunk. Szarajevó, Albánia, Szerbia, Csecsenföld, Afganisztán, Irak és Koszovó. Talán Groznij volt a legborzasztóbb. Megszoktuk, hogy például Ázsiában sok helyen nem boldogulunk kenőpénz nélkül. Az is egy rendszer, amihez alkalmazkodni lehet. Csecsenföldön nincsenek szabályok. Bármikor eladhatnak a ma is működő rabszolgapiacon. Koszovóba a családommal együtt mentem. Emlékszem, a fiam öt éves volt, együtt aludt a család egy házban, amikor belőttek az ablakon. Megkérdezte: apu, a mennyországban is van Lego? Igen fiam, persze, csak aludjál – válaszoltam. És aranyból van? – kérdezett újra. Sokat emlegettem neki, hogy Isten mindig a legjobbat akarja nekünk, arra gondolt, akkor a Lego csakis aranyból készülhet. Vagyis a maga módján megértette, hogy Isten kezében vagyunk és az Ő törvényei szerint kell élnünk. S miért vállalom? Mert ez a dolgom. A szükséget kell néznünk. A borzalmakra csak addig gondolok, amíg oda nem megyek, és bele nem nézek egy gyermek szemébe. Attól kezdve csak azt látom, hogy meg kell etetni, gondoskodni kell róla.

– Tvrtko mesélte, hogy csecsen útja idején például megalázó helyzetekbe is került munkája miatt...
 – Ott és akkor, 2001-ben nem lehetett banki átutalással küldeni pénzt. Ha elvileg létezett is banki átutalás, életveszélyes lett volna használni, hisz így mindenki tudott volna a segélyek mozgásáról. Nem maradt más, mint hogy készpénzben vittem ki a húszezer dollárt. Valószínűleg Moszkvából már jelezték, hogy érkezem, mert Vlagyikavkazban már vártak. Kiemeltek és elvittek. Mivel a pénz kiviteléről volt vámpapírom, így abba nem köthettek bele. Személyes motozást rendeltek el. Egy barisnya előtt kellett levetkőznöm meztelenre. Gumikesztyűt húzott és a testüregembe is belenyúlt. Nagyon megalázó volt. Sírtam a megalázottságtól. Közben a helyi munkatársak már vártak odakinn. Rohanni kellett, amikor végre elengedtek, mert egy baptista gyülekezetben kellett prédikálnom. Énekelve vártak. Útközben elmeséltem Zsenyáéknak a történteket, akik nevettek az eseten. A gyülekezetben aztán felolvastam az igét, s ahogy felnéztem, szemben velem egy másik munkatársunk, Oleg a széken lecsúszva nevetett, s úgy csinált, mintha épp egy gumikesztyűt húzna fel.

– Vesztette már el munkatársát munka közben?
– Csecsenföldön, Groznijban. Az nagy cezúra volt. Társunkat, egy tizenkilenc éves fiút 2000. április 30-án veszítettük el. Egy másik munkatársunknak baltával levágták a kezét, pedig segíteni ment oda, élelmiszert szállított a helyiek gyermekeinek. Elkapott az indulat, azt mondtam: az emberek nem érdemelnek segítséget! Hisztérikus lettem: segíteni akarok, és lőnek rám, megölik a társamat. Korábban is volt bennem menekülési ösztön a feladat terhe miatt, de akkor komolyan úgy éreztem: feladom a jószolgálatot és a lelkészi hivatást is.

– Családtagjai mindig egyetértenek Önnel, amikor vállalja, hogy a veszélyes országokban próbál meg segíteni?
– Értelemszerű, hogy ez egyikünknek sem könnyű. Nem egyszerű elengedniük, vagy reagálniuk a „bölcs” telefonhívásokra „Apukád nem volt a gépen, ami most zuhant le Afganisztánban?”. De tudják, hogy mindannyiunk élete Isten kezében van. Ő az, aki meg tud őrizni Budapesten, Washingtonban, Észak-Koreában vagy Csecsenföldön is.

– Nem túl nagy ugrás az életében, hogy néha Carter elnökkel és Bush elnökkel vacsorázik a Fehér Házban?
 – Meg kellett tanulnom – és a gyerekeimnek is ezt tanítom – hogy árokparton, hajléktalanszállón vagy ötcsillagos szállodában is érezzék otthon magukat. Életem nagy élménye, amikor karácsonyonként a hajléktalanszállónkon ügyeletet tartunk a családommal együtt és a gyerekeim szolgálják fel a halászlét a sokat szenvedett otthontalanoknak. Persze megtisztelő, hogy már három amerikai elnökkel és az összes magyar miniszterelnökkel találkozhattam. De igyekszem a helyén kezelni a dolgokat. Annak veszem, ami: a munkám, a szolgálatom elismerése. Egy professzionális segélyszervezet vezetője vagyok. Különleges teljesítményekkel, különleges emberekkel, hatékony, milliókat érintő programokkal.

Sándor és Bush elnök
Sándor és Bush elnök

– Kérem, röviden mesélje el egy-két legérdekesebb történetét. Hol tartott már például Istentiszteletet. Volt már közvetlen életveszélyben? Milyen az amerikai elnökökkel diskurálni?
– Életem egyik legemlékezetesebb Istentisztelete Groznijban volt. Isten csodálatos választ adott nekem egy idős nénin keresztül, aki ott élt ebben a pokolban a lerombolt, emberi ürülékkel összekent templomnál. Abban a háborúban mindene és mindenkije odalett, a lelkipásztora, az unokái. A nyolc hónapos terhes lányából kivágták és feldarabolták a magzatot. Nem volt élelem, víz, áram, ruha, nem volt semmi! Mindezek dacára, amikor megtudta, hogy lelkipásztor vagyok, nem ennivalót kért, hanem arra kért, hogy vegyem elő a Bibliámat és prédikáljak! Ellenkeztem, de ő kitartott a kérése mellett… Aztán melléroskadva sírtam. Megértettem valami nagyon fontosat a hitről, Istenről, hiszen mindent és mindenkit elveszthet itt a földön az ember, Rajta kívül… Egyedül Őt nem… – Hirdethettem az Igét két embernek is a dzsungelben. Kambodzsában viszont már ezreknek. Állhattam Dél-Koreában hatalmas stadion közepén, ahol értem imádkoztak, és lehettem VIP-vendég Dallasban egy férfi-konferencián. Pedig végig csak azt próbáltam tenni, amit Isten kér tőlem. Iránban érinthettem vigaszul olyan férfi vállát, akinek egy földrengésben a felesége és hét gyermeke odaveszett. Mit lehet ilyenkor mondani? Semmit. Ráadásul kizárólag perzsául beszélt, ahogyan én nem tudok. De ebben a néma érintésben rajtam keresztül eljutott hozzá Isten szeretete. – Kennebunkportban, a Bush család rezidenciájának városában is eltöltöttünk két napot egy magánrendezvényen. Ott találkoztam Bush elnökkel és feleségével. Tudtak arról, hogy szervezetünk segítséget nyújtott New Orleans-ban a Katrina-hurrikán idején, ezt örömmel köszönték meg, s nagyra értékelték a mentőcsapatunk munkáját. Meglepő volt tapasztalni e körök megbecsülését, átérezni annak a ténynek a nagyszerűségét, hogy egy kis Fejér megyei településen megalakult szervezet ma már világmissziót végezhet.

– Gyakran járja az országot Vujity Tvrtkóval. Mi a titka annak, hogy rendszerint telt ház előtt tartanak közönségtalálkozót?
– Valaki, valahol így blogolt erről: „Annyira boldog vagyok. Annyira tudom, hogy lesz valami nagyon jó. Egyszerűen érzem. A Tvrtko–Szenczy páros estje lenyűgöző, Győrben volt szerencsém részt venni rajta. Nevettem, könnyeztem, sírtam, sok száz emberrel együtt. Ott leszek, gyertek minél többen. Úgy örülök, hogy vannak, akik emberségből jelesre vizsgáznak. Köszönöm, és szeretünk, SZASZ! Laci.”

– Milyen tervei vannak a szeretetszolgálatnak? Az idén is lesz Cipősdoboz-akció?
– A Biblia arról tudósít, hogy lesznek „árvizek és földrengések, háborúk és éhínségek”. Azaz várhatóan nem ér véget, sőt szaporodni fog a munkánk a közeljövőben. Szeretnénk ezt a tőlünk telhető legjobb tudásunk szerint, felkészülten végezni. – Természetesen december elsején idén is – immár hetedik alkalommal – elindul a Cipősdoboz-akció. Most az ország hatvanegynéhány pontján várjuk a cipősdobozba csomagolt ajándékokat, amelyeket munkatársaink még karácsony előtt eljuttatnak a rászoruló gyerekekhez. Tavaly több mint tizenhatezer kisgyermeknek sikerült ilyen módon örömöt szereznünk. Az ádventi időszakban azon dolgozunk, hogy minél több gyermeknek, hajléktalannak és rászorulónak tehessük szebbé az ünnepet.

Hozzászólások

eddig 12 hozzászólás érkezett
Lapozás: « előző | 2 | 1 | következő » Időrend: csökkenő | növekvő

Hozzászólok a cikkhez

A hozzászólás mező nem fogad be HTML kódot, a sortöréseket automatikusan törli.
  • 12. Riflik Andrea,Szlovákia 2011. január 2. 20:55| Jelentem a moderátornak
    Nagyon tisztelem ezt az embert,és mindenki példaképként tekinthet Rá,hiszen annak ellenére,hogy megjárta a poklot is ,most azon munkálkodik,hogy a rászotulóknak elvigye a menyországot.Sok erőt,sok sikert,kitartást kivánok további munkájához.Tisztelettel:Andrea

    Jelentem a moderátornak!

    Cikk címe: Pesti vagonoktól a Fehér Házig

    Kifogásolt üzenet:
    Nagyon tisztelem ezt az embert,és mindenki példaképként tekinthet Rá,hiszen annak ellenére,hogy megjárta a poklot is ,most azon munkálkodik,hogy a rászotulóknak elvigye a menyországot.Sok erőt,sok sikert,kitartást kivánok további munkájához.Tisztelettel:Andrea
    Biztonsági kód
  • 11. kereckeyne 2010. október 27. 16:50| Jelentem a moderátornak
    Én Szenczy Sándorról eddig csak annyit tudtam, amennyit mindenki. Most mégjobban tisztelem!

    Jelentem a moderátornak!

    Cikk címe: Pesti vagonoktól a Fehér Házig

    Kifogásolt üzenet:
    Én Szenczy Sándorról eddig csak annyit tudtam, amennyit mindenki. Most mégjobban tisztelem!
    Biztonsági kód
  • 10. Gerinces 2010. március 12. 15:55| Jelentem a moderátornak
    Szerintem meg senki nem tudhatja biztosan, hogy mi történt meg a másik emberrel és mi nem. Fenyegetett vagy nem? Teljesen mindegy. Aki akarja hiszi, aki nem, az nem, de ne hazugozzunk le valakit látatlanban.

    Jelentem a moderátornak!

    Cikk címe: Pesti vagonoktól a Fehér Házig

    Kifogásolt üzenet:
    Szerintem meg senki nem tudhatja biztosan, hogy mi történt meg a másik emberrel és mi nem. Fenyegetett vagy nem? Teljesen mindegy. Aki akarja hiszi, aki nem, az nem, de ne hazugozzunk le valakit látatlanban.
    Biztonsági kód
  • 9. Lengyelné Szűcs Erzsébet 2010. január 1. 21:21| Jelentem a moderátornak
    Kedves Szenczy S és Tvrtko! Végtelenül tisztelem és nagyrabecsülöm
    mindkettőjük munkásságát. Szívesen hallgatnám élőben is Önöket.
    Tisztelettel:L. Sz. E.

    Jelentem a moderátornak!

    Cikk címe: Pesti vagonoktól a Fehér Házig

    Kifogásolt üzenet:
    Kedves Szenczy S és Tvrtko! Végtelenül tisztelem és nagyrabecsülöm
    mindkettőjük munkásságát. Szívesen hallgatnám élőben is Önöket.
    Tisztelettel:L. Sz. E.
    Biztonsági kód
  • 8. puffogó 2009. november 5. 23:02| Jelentem a moderátornak
    Pepi!
    Azért még mindig nem világos. Az állításod szerint elmaradt egy Istentisztelet és meg lettél fenyegtve egy kocsikerék kiszúrással. Én erre állítottam, hogy egyik sem igaz! Hazudsz, és nem értem, hogy miért? Mivel tudod bizonyítani állításaidat? Mert, ha nem, akkor simán csak rágalmazol olyan embert (konkrétumok nélkül, hogy hol? mikor? ki volt még ott?), aki így még védekezni sem tud. Mint a Cigány Zoli. Csak úgy beleböfögi a világba, hogy Szenczy nem tisztességes? Mi alapján? Mintegy rákontrázva a te megjegyzéseidre. Mire jó ez? Állítasz valamit, amit nem lehet ellenőrizni. Mintha én azt mondanám, hogy a Pepi meleg, az anyja mondta. Én szívesen megkérdezném Sándort, hogy igaz-e, amit te mondasz, de ahhoz több konkrétum kell! Járjunk utána! Engem érdekel az igazság!

    Jelentem a moderátornak!

    Cikk címe: Pesti vagonoktól a Fehér Házig

    Kifogásolt üzenet:
    Pepi!
    Azért még mindig nem világos. Az állításod szerint elmaradt egy Istentisztelet és meg lettél fenyegtve egy kocsikerék kiszúrással. Én erre állítottam, hogy egyik sem igaz! Hazudsz, és nem értem, hogy miért? Mivel tudod bizonyítani állításaidat? Mert, ha nem, akkor simán csak rágalmazol olyan embert (konkrétumok nélkül, hogy hol? mikor? ki volt még ott?), aki így még védekezni sem tud. Mint a Cigány Zoli. Csak úgy beleböfögi a világba, hogy Szenczy nem tisztességes? Mi alapján? Mintegy rákontrázva a te megjegyzéseidre. Mire jó ez? Állítasz valamit, amit nem lehet ellenőrizni. Mintha én azt mondanám, hogy a Pepi meleg, az anyja mondta. Én szívesen megkérdezném Sándort, hogy igaz-e, amit te mondasz, de ahhoz több konkrétum kell! Járjunk utána! Engem érdekel az igazság!
    Biztonsági kód
  • 7. Pepi 2009. november 5. 17:21| Jelentem a moderátornak
    Tisztelt, puffogó!
    Egy szóval nem írtam, hogy Istentisztelet közben tette,amit tett.Ezen kívül még a nevemet is rosszul olvastad el,de mindegy.Nincs mit részleteznem,mindenki azt hisz amit akar.Szerintem te meg gondolkozhatnál azon,hogy mennyi a valószínűsége,hogy internetezés közben találok egy interjút,egy Sz.S-sel,akiről a te logikád szerint,azt sem tudom,hogy ki,és mit tesz,meg mit nem,és csak azért,hogy másoknak kellemetlen perceket okozzak,kitalálok egy Istentiszteletet,meg egy autókerekes történetet.......Megnyugtatlak,ennyire nem unatkozom,és nem lelem örömömet abban,hogy másokat ilyenekkel sokkolja.

    Jelentem a moderátornak!

    Cikk címe: Pesti vagonoktól a Fehér Házig

    Kifogásolt üzenet:
    Tisztelt, puffogó!
    Egy szóval nem írtam, hogy Istentisztelet közben tette,amit tett.Ezen kívül még a nevemet is rosszul olvastad el,de mindegy.Nincs mit részleteznem,mindenki azt hisz amit akar.Szerintem te meg gondolkozhatnál azon,hogy mennyi a valószínűsége,hogy internetezés közben találok egy interjút,egy Sz.S-sel,akiről a te logikád szerint,azt sem tudom,hogy ki,és mit tesz,meg mit nem,és csak azért,hogy másoknak kellemetlen perceket okozzak,kitalálok egy Istentiszteletet,meg egy autókerekes történetet.......Megnyugtatlak,ennyire nem unatkozom,és nem lelem örömömet abban,hogy másokat ilyenekkel sokkolja.
    Biztonsági kód
  • 6. josafát 2009. november 4. 18:52| Jelentem a moderátornak
    Isten használja őt a magyar eklézsiában is. tetszik az interjú. Csak így tovább. Szükség van olyan emberekre a magyar egyházban, akik az utcáról térnek meg! "Áldott, aki az Úr nevében jön!"

    Jelentem a moderátornak!

    Cikk címe: Pesti vagonoktól a Fehér Házig

    Kifogásolt üzenet:
    Isten használja őt a magyar eklézsiában is. tetszik az interjú. Csak így tovább. Szükség van olyan emberekre a magyar egyházban, akik az utcáról térnek meg! "Áldott, aki az Úr nevében jön!"
    Biztonsági kód
  • 5. szerény 2009. november 4. 18:08| Jelentem a moderátornak
    Szenczy jó ember. Az életemet mentette meg.

    Jelentem a moderátornak!

    Cikk címe: Pesti vagonoktól a Fehér Házig

    Kifogásolt üzenet:
    Szenczy jó ember. Az életemet mentette meg.
    Biztonsági kód
  • 4. puffogó 2009. november 4. 17:46| Jelentem a moderátornak
    Igazad van p.!
    Szenczyt én már régóta ismerem. Kicsi kora óta. Sok mindent lehet mondani róla, de hogy bárkit is szándékosan bántson, az nem ő. Szerintem Cigány Zoli, te nem is ismered. Pepe! Te meg irígy vagy és érzéketlen. Ja,meg hazug! Biztosan nem történt meg az, amit állítasz. Szenczy vagány, de nem fenyeget. Főleg nem kocsikerék kiszúrással. Istentisztelet közben. Te hülyének nézed az embereket, hogy ezt a sületlenséget beveszik? Én nem vagyok hívő, bár Sándor sokszor beszélt nekem a hitéről. Tetszett és tetszik amit csinál, de azért nem lettem baptista.
    Szóval, ne hazudjatok!

    puffogó

    Jelentem a moderátornak!

    Cikk címe: Pesti vagonoktól a Fehér Házig

    Kifogásolt üzenet:
    Igazad van p.!
    Szenczyt én már régóta ismerem. Kicsi kora óta. Sok mindent lehet mondani róla, de hogy bárkit is szándékosan bántson, az nem ő. Szerintem Cigány Zoli, te nem is ismered. Pepe! Te meg irígy vagy és érzéketlen. Ja,meg hazug! Biztosan nem történt meg az, amit állítasz. Szenczy vagány, de nem fenyeget. Főleg nem kocsikerék kiszúrással. Istentisztelet közben. Te hülyének nézed az embereket, hogy ezt a sületlenséget beveszik? Én nem vagyok hívő, bár Sándor sokszor beszélt nekem a hitéről. Tetszett és tetszik amit csinál, de azért nem lettem baptista.
    Szóval, ne hazudjatok!

    puffogó
    Biztonsági kód
  • 3. peippe 2009. november 4. 16:29| Jelentem a moderátornak
    pepe, Zoltán,

    érdekelnének a részletek, mert én teljesen másképpen látom. tudod miért? mert az interjúban a szenczy sokkal rosszabbnak állítja be magát,mint amiket ti írtok. ezt becsülöm benne, hogy a saját hibáit is fölvállalja. nagyon emberi. nem nagyképű. én tisztelem, becsülöm.

    peippe

    Jelentem a moderátornak!

    Cikk címe: Pesti vagonoktól a Fehér Házig

    Kifogásolt üzenet:
    pepe, Zoltán,

    érdekelnének a részletek, mert én teljesen másképpen látom. tudod miért? mert az interjúban a szenczy sokkal rosszabbnak állítja be magát,mint amiket ti írtok. ezt becsülöm benne, hogy a saját hibáit is fölvállalja. nagyon emberi. nem nagyképű. én tisztelem, becsülöm.

    peippe
    Biztonsági kód

Hasznos

Valuta - tőzsde
Postacím
2801 Tatabánya, Pf.: 141.

E-mail Tvrtkonak

E-mail a szerkesztőségnek



Belépés az oldalra



Köszönjük!

Köszönjük, hogy kitöltötte a captchát! :D